z

Promocje to ten element każdej strategii marketingowej, który może przynieść największe rezultaty. Przygotowaliśmy kilka ciekawych pomysłów na promocje, które można wykorzystać w niemal każdym sklepie internetowym. Rabaty na kolejne zakupy – to bardzo lubiany i łatwy w przygotowaniu sposób zachęcenia do zakupów. Klient po pierwszym zakupie otrzymuje kod zniżkowy, który uprawnia do go rabatu przy następnym zamówieniu. Zarządzanie tą formą promocji jest niemal bez kosztowe. Gadżet reklamowy – w takiej formie promocji należy się liczyć z koniecznością poniesienia pewnych wydatków, związanych z wyprodukowaniem gadżetu. Ta forma przyniesie skutek tylko wtedy, jeśli umiejętnie wybierzemy gadżet, oraz jesteśmy pewni że nasz produkt jest na tyle dobrej jakości, że przekona klienta do powrotu. Produkt gratis – korzystając z tej formy można zachęcić klienta do pierwszego zakupu. Wiedząc że przy kupnie książki klient otrzyma gratis notatnik, może szybciej podjąć decyzję o zakupie. Tę formę promocji należy łączyć z informacją że jest dostępna tylko dla pierwszych XXX klientów.